خرید فرش ارزان

با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی جامعه و افزایش سطح کیفی و رفاه زندگی، توجه افراد به آراستگی‌های ظاهری در زمینه‌های مختلف بیشتر شده است. یکی از حوزه‌های موردتوجه افراد، دکوراسیون و دیزاین منزل است که در نتیجه این موضوع انتخاب و خرید انواع وسایل خانه و آشپزخانه توسط افراد با دقت و حساسیت بیشتری صورت خواهد گرفت. یکی از اقلام تأثیرگذار در دیزاین منازل، انواع فرش به شمار می‌رود؛ به همین علت مشتریان همواره خواهان خرید فرش ارزان از مراکز معتبر بوده‌اند.

تنوع طرح فرش‌های ماشینی

با افزایش میزان تقاضاها برای خرید و دستیابی به انواع فرش و قالیچه، تولیدکنندگان زیادی دست به کار شده‌اند تا با تولید و عرضه انواع فرش به تأمین نیاز بازار بپردازند. اغلب فرش‌ها در کارخانه‌ها به روش‌های صنعتی و ماشینی تولید می‌شوند و دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردی هستند.

همچنین تولیدکنندگان ایرانی با جذب طراحان مستعد و توانمند، اقدام به طراحی فرش‌های ماشینی در چندین طرح و رنگ و مدل مختلف کرده‌اند تا این محصول موردپسند سلایق گوناگون قرار بگیرد. یکی از مدل‌های پرفروش فرش ماشینی، انواع طرح‌های مدرن و ترک است که در دو نوع گل برجسته و معمولی تولید و عرضه می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

متقاضیان خرید فرش ارزان هنگام مراجعه به مراکز فروش این محصول می‌توانند شاهد تنوع بالای آن در رنگ‌بندی‌ها و مدل‌های گوناگون باشند و باتوجه‌به دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی خود بهترین مدل را انتخاب کنند. همچنین مدل‌های مشخصی برای فرش‌های آشپزخانه و اتاق‌خواب طراحی شده‌اند که در ابعاد کوچک‌تر دوخته شده و به فروش می‌رسند.

فرش ارزان آبی
                                                        مشخصات فرش ماشینی

تنوع در تعداد شانه

تولیدکنندگان ایرانی به‌منظور پوشش‌دهی طیف گسترده‌ای از انواع فرش‌های ماشینی و بی‌نیاز ساختن بازار از این محصول اقدام به تولید آن در چندین نوع مختلف کرده‌اند. هر یک از این فرش‌ها در ویژگی‌های مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند که مشتریان باتوجه‌به نیاز خود می‌توانند هر یک را انتخاب و خریداری کنند.

یکی از تمایز‌هایی که انواع فرش‌های ماشینی با یکدیگر دارند، تعداد شانه‌ها و میزان تراکم بافت آن‌ها است که مقادیر متغیری دارند و متناسب با نیاز مشتری می‌توانند مورداستفاده قرار بگیرند. به طور مثال از انواع پرفروش و باکیفیت فرش‌های ماشینی می‌توان فرش ۷۰۰ شانه، فرش هزار شانه و… را نام برد که میزان تراکم هر یک از آن‌ها متفاوت است.

بدیهی است هرچه میزان تراکم بافت فرش بیشتر باشد، استحکام و ماندگاری آن نیز بیشتر بوده و دیرتر دچار فرسایش و پارگی می‌شود. افرادی که در خانه‌های پرجمعیت زندگی کرده و ماندگاری فرش برای آن‌ها حائز اهمیت است می‌توانند از فرش‌های ۱۲۰۰ شانه نیز استفاده کنند و بیشترین بازدهی را از خرید فرش ارزان دریافت کنند.

آروانا طرح 700 شانه ورژن
ضخامت و تراکم فرش‌های ماشینی

جنس نخ و بافت فرش

از آن جایی که کیفیت فرش تأثیر مستقیمی در تعیین کیفیت و دوام آن دارد، ملاک اصلی مشتریان هنگام خرید نیز محسوب می‌شود. در نتیجه این امر تمامی توجه تولیدکنندگان در جهت تولید و عرضه فرش‌های باکیفیت و بادوام معطوف شده و آن‌ها اقدامات زیادی به‌منظور تولید فرش‌های درجه یک انجام خواهند داد.

یکی از اقدامات آن‌ها استفاده از نخ‌های درجه یک طی دوخت انواع فرش و گلیم است که این امر تا حد زیادی موجب ارتقا سطح کیفی فرش‌ها شده است. علاوه بر این نیروی کار مشغول در کارخانه‌ها با حساسیت بالا فرایند تولید فرش را بررسی کرده و با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته فرش‌هایی با بافت متراکم و طرح‌های ظریف و چشمگیر را تولید کرده‌اند.

لازم به ذکر است که جنس و تراکم فرش باتوجه‌به نوع استفاده آن نیز تعیین می‌شود. به طور مثال فرش اتاق کودک و یا قالیچه‌های کوچک مخصوص راهروها از تراکم کمتری برخوردار هستند. مشتریان هنگام خرید فرش ارزان با مشورت با فروشندگان می‌توانند بهترین نوع فرش را انتخاب کرده و محصولی درجه یک دریافت کنند.

فرش ارزان bcf
                                                       انواع فرش‌های پرتراکم و باکیفیت ایرانی

علت تفاوت در قیمت فرش‌ها

ممکن است هنگام مراجعه به بازار و خرید فرش ارزان با قیمت‌های متغیری از این محصول مواجه شویم و علت این تفاوت قیمت برایمان سؤال شود. لازم به ذکر است که قیمت‌گذاری فرش باتوجه‌به معیارهای مشخصی از سوی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان صورت می‌پذیرد و عوامل مختلفی بر این فرایند تأثیرگذار هستند.

بدیهی است که هرچه درجه‌بندی کیفی فرش بالاتر و میزان تراکم آن بیشتر باشد، محصول از قیمت و بهای بالاتری برخوردار است. همچنین نوع برند و اصالت آن نیز امری تأثیرگذار در تعیین قیمت محصول به شمار می‌رود و هرچه برند محصول معتبرتر باشد، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد.

عرضه انواع فرش‌های ارزان

خرید فرش ارزان و دستیابی به آن از راه‌ها و روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد که هر یک آسان و قابل‌دسترس برای عموم هستند. یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید فرش پذیرایی ارزان مراجعه حضوری به مراکز فروش و فروشگاه‌های عرضه انواع فرش و قالیچه است که در این روش امکان نظارت مستقیم بر کیفیت و اصالت محصول برای مشتریان وجود دارد.

همچنین مشتریان به‌منظور خرید فرش کاشان و یا خرید گلیم فرش می‌توانند به وب‌سایت‌های معتبر که از سوی شرکت‌ها و نمایندگی‌های فروش فرش ایرانی راه‌اندازی شده‌اند مراجعه کرده و آن را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند. در این صورت مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی فروش ارتباط گرفته و تمامی راهنمایی‌ها و اطلاعات لازم را به‌منظور خرید فرش ارزان دریافت کرده و سپس خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنند.

مشتریان باتوجه‌به وقت و شرایطی که حاکم است، می‌توانند از هر دو روش حضوری و غیرحضوری اقدامات لازم را انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول دلخواه خود را دریافت کنند. همچنین افراد می‌توانند در هر دو روش از شرایط فروش ویژه استفاده کرده و با تخفیف گرفتن از فروشگاه‌های مربوطه، سود بیشتری را از خرید خود کسب کرده و آن را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

فرش وینتیج زمینه طوسی قرمز کد s231
خرید فرش ارزان | سفارش آنلاین | ارسال رایگان 16

                                              فرش‌های طرح اسپرت با مناسب‌ترین قیمت

نتیجه‌گیری

ابتدا درباره انواع فرش و تنوع رنگ‌بندی و مدل‌های انواع فرش‌های ماشینی توضیح داده شد و سپس ساخته‌های فرش و قالیچه باکیفیت و تأثیر نوع نخ و بافت فرش بر کیفیت و دوام محصول ذکر شد. روش‌های زیادی به‌منظور خرید فرش ارزان و اطلاع‌یابی از قیمت آن نیز معرفی شدند تا مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند محصول دلخواه خود را خریداری و دریافت کنند.

اینستاگرام ما

خرید فرش ارزان