خرید فرش مراکشی و مشخصات آن : فرش مراکشی نوع جدیدی از طراحی فرش های فانتزی می باشد که در گذشته توسط گروهی از قبایل بربر آفریقا بافت می شده است.

فرش های ایرانی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند علاوه بر آن در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد یکی از این فرش های پرطرفدار فرش مراکشی می باشد.

فرش طرح مراکشی قدمتی طولانی دارند؛ اما در حال حاضر به شکل ماشینی و با تکنولوژی روز صنعت فرش بافی مدرن بافته می شوند. در این مقاله قصد داریم درباره این نوع فرش ها اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

فرش مراکشی ویکرون
خرید فرش مراکشی و مشخصات آن؟ 24

دکوراسیون

این فرش نه تنها در دکوراسیون خانه کاربرد دارد بلکه در بسیاری از هتل‌های شیک هم از این نوع فرش ها استفاده می‌شود. خرید فرش مراکشی به ویژه به کسانی توصیه می‌شود که به دکوراسیون شیک و مدرن اما در عین حال ساده علاقه دارند. تنوع رنگ این نوع فرش از رنگ‌های تند و انرژی‌بخش گرفته تا رنگ‌های ملایم و آرام، دست خریداران را برای انتخاب رنگ باز می‌گذارد.

ویژگی های فرش طرح مراکشی

  • نخ به کار رفته در بافت فرش از نوع ویکرون هیت ست شده است که در گروه الیاف پلی استر قرار دارد. نخ هیت ست شده مقاومت فرش را بالا می برد و از پرزدهی آن جلوگیری می کند.
  • این فرش ها عموما در تراکم 2100 و 500 شانه بافته می شوند و ارتفاع نخ خاب در آن ها تا 8 میلی متر می رسد.
  • فرش در ابعاد مختلفی تولید می شود؛ به طور معمول ابعاد 2 ، 4 و 6 متری با استقبال بیشتری روبرو است. به همین دلیل می توان برای فضاهای مختلف و با ابعاد متفاوت این فرش را در نظر گرفت.

فرش مراکشی ویکرون کد 41122n
خرید فرش مراکشی و مشخصات آن؟ 25

مکان‌های مورد استفاده فرش‌های مراکشی

اتاق کودک و اتاق خواب ( به دلیل نرمی و لطافت فرش)

فضاهای صمیمی و خودمانی مانند اتاق نشمین و هال

آشپزخانه

خرید فرش مراکشی

فرش مراکشی محصولی است همه‌ پسند که مورد استقبال پیر و جوان قرار گرفته و از جوان 20 ساله تا میانسال 50 ساله را مجذوب خود می‌کند. وزن و قیمت این فرش زیبا و کاربردی با توجه به سایز آن متغیر است.

خرید فرش مراکشی به ویژه به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال ایجاد فضایی خاص در دکور خانه هستند. حال و هوایی که با خرید فرش مراکشی و پهن کردن آن در خانه ایجاد می‌شود، تلفیقی از سنت و مدرنیته در دکوراسیون است.

طرح و رنگ فرش مراکشی حس راحتی و نرمی را منتقل می‌کند و با انواع سبک دکوراسیون سازگار است. این فرش با رنگ‌های زنده و گرمی که دارد به راحتی با انواع سبک دکوراسیون هماهنگ می‌شود.

شما می توانید با کلیم روی کلمه فرش مراکشی تمام طرحهای آنرا یکجا ملاحظه و ابعاد مورد نیاز خودتون را ثبت سفارش کنید

مزایای فرش مراکشی

1- مناسب با هر نوع دکوراسیون

فرش مراکشی یا بنی اورین به دلیل طراحی شیک و مدرن در عین حال کلاسیک آن می‌توان در هر دکوراسیونی استفاده کرد از خانه‌های شخصی تا هتل‌ها.

2- دوام و کیفیت بالا

الیاف‌های فرش مراکشی بسیار بادوام هستند چرا که نوع بافت و الیاف به کار رفته در این فرش باعث شده است تا کیفیت مطلوبی داشته باشد.

3- شستشوی راحت

وزن نسبتا سبک این فرش‌ها باعث می‌شود که در هنگام شستشو آن دچار مشکل نشوید و هم‌چنین الیاف این فرش براحتی تمیز می‌شود. 

4- سازگاری با تمام رنگ‌ها

رنگ‌های طبیعی و طرح‌های ساده و ظریف استفاده شده در فرش‌‌های مراکشی باعث شده است با هر نوع دکوراسیونی تلفیق شوند.

5-نرم و لطیف بودن

الیاف طبیعی استفاده شده در این فرش باعث نرم و لطیف شدن این فرش شده است و همانطور که قبل‌تر هم بیان کردیم این فرش برای اتاق خواب و اتاق کودک بهترین هست.

فرش‌ ماشینی مراکشی با وجود طراحی زیبا، رنگ‌های ملایم، قیمت و کیفیت مناسب می‌تواند انتخاب خوبی برای منزلتان باشد.

منحصر به فرد بودن

فرش‌های مراکشی، گرچه کاملا در دسته‌ی فرش دستباف قرار نمی‌گیرند، اما معمولا با دست بافته می‌شوند (برخی از اوقات، به فرش مراکشی، فرش نیمه دستباف نیز گفته می‌شود). برای همین از دقت ماشینی در پیاده‌سازی طرح فرش خبری نیست. این مسئله سبب می‌شود تا هر فرش مراکشی با دیگری، حداقل در یک سری جزئیات ریز، تفاوت داشته باشد. منحصر به فرد بودن، چیزی است که خیلی از افراد برای انتخاب اثاثیه‌ی دکوراسیون خود، به دنبالش هستند.

قیمت فرش مراکشی

فرش های مراکشی با توجه تقاضای خرید در ابعاد 1 در 1.5— 1.5 در 2.25 —– 2 در 3 بافت می گردد در صورت نیاز به ابعاد 9 متری و 12 متری می توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت سفارش خودتون رو ثبت بفرمایید

در اینجا تعدادی از طرحهای مراکشی را همراه با قیمت  ملاحظه می کنید: